Pagini

30 iulie, 2012

Anda Adam se desparte de iubit !!!!


Anda Adam a revenit în atentia tuturor cu noul clip pentru piesa “Say Goodbye”. Sincer, dupa clipul “Panda Madam” mi-era cam teama sa apas butonul de play .
Dar am facut bine ca mi-am facut curaj, caci Anda doesn’t shake it like a panda bear anymore .Si adopta în continuare o imagine sexy, dar de data aceasta mai classy parca.
Ba chiar a venit cu un clip… curat si destul de original. Cica ea îi spune goodbye tipului de pleaca în armata/la razboi si îsi închipuie tot felul de posibile scenarii, afectata fiind de despartirea de iubit .

S-a jucat ceva si cu efectele speciale, nu a filmat în club, nu chiloti… suspect! Si-mi place si jocul acela de culori si faptul ca ea apare mereu alba. Initial m-am gândit ca povestea clipului este alta: ea moarta încearca sa-l faca pe iubitul ei sa treaca peste dragostea dintre ei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu