Pagini

16 iulie, 2012

Iubitul Elenei de la Mandinga a cazut in direct in emisiune!

Începând de astazi, Razvan si Dani au intrat în vacanta si au fost înlocuiti de Marian Duta si Ruxandra Luca la pupitrul emisiunii "Neata cu Razvan si Dani". Din nefericire pentru el, iubitul Elenei de la Mandinga a cazut în fund când a încercat sa mearga pe role.



Marian Duta a fost provocat de Roxana Vancea care si-a facut aparitia în platoul pe role. "Am fost campion local, national la mers pe role. Eu nu fac misto, când ma pricep la ceva, chiar ma pricep. Ti-as arata, dar nu am rolele la mine", a declarat reporterul Antenei 1.

Roxana Vancea i-a raspuns: "Nici o problema, ca am eu role".

Imediat dupa ce si-a pus rolele în picioare, Marian Duta nu a reusit decât sa se faca de râs. Acesta a cazut în fund dupa ce s-a chinuit minute bune sa îsi tina echilibrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu