Pagini

18 iulie, 2012

Ciobanul Ilie Manea, despre stripteuza ucisă în Italia: "O băteam cu bâta şi ea îmi spunea că mă iubeşte!"

Ilie Manea, ciobanul cu care stripteuza ucisa în Italia avea o relatie, spune ca planuiau sa faca nunta. Italianul le încurca treburile de mult timp.

Mirela Mariana Marangoci (36 de ani) a fost ucisa vineri dimineata, în Italia, fostul ei amorez, Gregorio De Gennaro (55 de ani), un biolog italian, îm puscând-o în cap, dupa care el s-a sinucis.
Ipotezele carabinierilor indica faptul ca italianul i-ar fi gasit femeii în telefon mai multe mesaje de dragoste de la un barbat român, cu care aceasta ar fi avut o relatie.

Ilie Manea (30 de ani), din Banca, judetul Vaslui, ciobanul de care era Mirela îndragostita, a confirmat, pentru EVZ, ca se iubeau, ba chiar planuiau sa se casatoreasca: "Ea s-a dus în Italia sa rezolve cu permisul, ca i-l luasera pe baza de alcool. În fiecare zi ma suna si-mi spunea: Ilie, eu te iubesc. Abia astept sa ma întorc la tine, sa ma trezesc lânga tine si sa facem doi copii cu ochi albastri, ca ai tai".

În satul de unde venea, Mirela î?i construise o casa mare cu banii câ?tiga?i dansând la bara
Cioban la o stâna din Banca, Ilie spune ca stia de relatia dintre Mirela si Gennaro, italianul trimitându-i mesaje femeii cât timp a stat în România: "Nu-i vorbea frumos, o facea în toate felurile".
Batuta cu bâta în bar
Relatia lui cu dansatoarea Mirela a început în luna ianuarie, imediat dupa ce tânara s-a despartit de italian. S-au cunoscut la barul pe care ea îl avea în sat si au ramas împreuna.

Ilie Manea ?i-a batut iubita cu ghioaga. Ea tot s-a întors la el
Uneori, mai pleca în Italia, "cu treaba", însa ciobanul nu stie daca se mai întâlnea cu Gennaro. "Eu am dus-o la aeroport, la Bacau, când a plecat ultima oara. Mi-a trimis si bani, 200 de euro, sa-i platesc curentul si sa iau mâncare pentru câinele pe care-l lasase la maica-sa. Ultima oara m-a sunat joi noaptea. Mi-a spus ca s-a întâlnit cu italianul si ca ala îi tinea calea, dar ca-i este dor de mine si-o sa vina acasa. Ilie, eu tre’ sa vorbesc frumos cu el, ca sa rezolv cu permisul, asami spunea".

Femeia ?i-a deschis ?i un bar în sat, pe care îl administra mama ei, Maria Andrei
Ciobanul mai povesteste ca relatia dintre ei s-a consumat cu intensitate. O batea de-o snopea, apoi o iubea. Ilie sustine ca, de fiecare data, primul semn de împacare venea de la Mirela: "Ultima oara, când i-am dat cu parul, acolo, în bar, a venit a doua zi sa-mi spuna ca ma iubeste. Eu nu eram gelos ca ei îi placea, asa, sa stea numai la fusta scurta. Avea poze cu ea dezbracata si acasa. Si mi-a spus odata ca italianul avea un film cu ea. Voia sa-l dea pe internet".
Mirela Marangoci a lucrat ca dansatoare în Italia, unde plecase când avea 16 ani. Ea a fost ucisa, trupul ei urmând sa fie repatriat, pentru ca tânara sa fie înmormântata în localitatea natala din judetul Vaslui.
Stripteuza Mirela avea o viata dubla: îl iubea când pe Ilie, când pe biologul italian. Ultimul a împuscat-o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu